Bebek Ekle
Uzmanına soralım
Uzmanına soralım

Uzmanımızın cevapladığı son sorular:

  • Hocm iyi gunler 3aylik bi oglum var 1,5 ay anne sutu alabildi sadece mama veriyorum ama onuda uyanikken zorla veriyorum uyurken iciyo sanirim mamadan tiksinmiye basladi ve su and 3gundur gunluk yogu...Devamı »
    Suzan137 gün önce sordu
    3 aylık 6kg normal, ek besin için 4,5 aylığa kadar beklemeniz ve o zamana kadar formül süt(mama) kullanmanız uygun olacak. 3 aylık bebeklerın uyanıkken az beslenmek daha ... Cevabı Oku!
  • mrb hocam 3 aylık bı oglum var ve kılosu6 kılo sızce normalmı ve cok hareketlı ama zayıf gorunuyo neden...Devamı »
    Suzan140 gün önce sordu
    3 aylık 6kg normal, ek besin için 4,5 aylığa kadar beklemeniz ve o zamana kadar formül süt(mama) kullanmanız uygun olacak. 3 aylık bebeklerın uyanıkken az beslenmek daha ... Cevabı Oku!
  • benım 3 yasında bı kızım var ve son bır aydır alerjık astımla ugrasıyoruz dun en son oksurukle bırlıkte az mıktarda kan geldı doktoru kan ve akcıger fılmı ıstedı sonucları temız cıktı fakat zatture te...Devamı »
    Dilek164 gün önce sordu
    Geçmiş olsun…Geçmeyen öksürük zatüre olabilir,zatürede he zaman halsizlik,ateş olması şart değildir.Her antibiotik iğnenin riski vardır,iğne yapıldıktan sonra hastanede 4... Cevabı Oku!

Psikoloji

Psikolog Selcen Erdemir Akdan

2005 yılında Mersin Üniversitesi Psikoloji bölümünden mezun oldu. 2009 yılında Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Eğitimi alanında yüksek lisansını tamamladı. 2005 yılından beri okul öncesi eğitimi veren kurumlarda ve danı ...

Uzmanımızın cevapladığı son sorular:

  • merhaba doktor hanim benim 26 aylik oglum var disari ciktiginda eve girmek istemiyor cok agliyor biri bize geldiginde de gitmek istiyor agliyor ve su siralar arkadaslarina vuruyor itiyor bir yere gide...Devamı »
    Sinem10 gün önce sordu
    Merhaba Sinem Hanım, oğlunuz inat dönemi içerisinde. bu konuda biraz araştırma yapmanızı öneririm. kararlı tutum takınmanız ve onu bir şeylere aşırı zorlamadan ya da kan... Cevabı Oku!
  • iyi gunler hocam 27 aylık bı kızım var gecelerı uyanıp 2 saat boyunca hıc bısey soylemeden aglıyor uyumak ıstemıyor cok zor uyutuyorum bıde hocam cok zor yemek yedırıyorum ne yapcamı bılmıyorum....Devamı »
    Özlem13 gün önce sordu
    Merhaba Özlem Hanım, kızınızın geceleri uyanması dönemsel olabilir. herhangi bir korku ya da sıkıntı buna sebep oluyor olabilir. fakat alışkanlık haline gelmemesi önemli... Cevabı Oku!
  • Merhaba benim bebeğim 6,5 aylık uyku problemi var yarım saatte bir uyanıyor gece gündüz en uzun uykusu 40 dakikayı geçmiyor.sabaha kadar memede aralıklarla çığlık atıp uyanıyor bende memeye tutup saki...Devamı »
    Şeniz19 gün önce sordu
    Merhaba Şeniz Hanım, bebeğinizin bir sıkıntısı olabilir mi? bu konuyu çocuk doktorunuzla görüşmüş olduğunuzu düşünerek es geçiyorum. ayrıca oğlunuz ek gıda aldığı için a... Cevabı Oku!

Beslenme ve Diyet

Uzman Diyetisyen Huriye Tümer

2004 yılında Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü'nü bitirdi. Profesyonel çalışma hayatına Marmaris’te bulunan Panorama Park Sağlıklı Beslenme ve Zayıflama Oteli’nde başladı. 2005 yılında Ankara'da Sano Kl ...

Uzmanımızın cevapladığı son sorular:

  • 19 aylık kızım var Şehriye çorbası ve yogurttan başka hiçbirşey yediremiyorum ne yapmalıyım lütfen yardımcı olurmusunuz. Keçi kakası kıvamında kabızlık yaşadı şuanda ilaçla kaka yapıyor ve 6 ay kullan...Devamı »
    Menekşe4 gün önce sordu
    Çocuğunuzla birlikte masaya beraber oturun. Bir tabak ona bir tabak kendinize yemek koyun ve masada sizinle beraber yemesini teşvik edin. Çocuklar taklit ederek öğrenirle... Cevabı Oku!
  • mrb hocam 27 aylık bı kızım var ama corbadan baska bısey yedıremıyorum bıde acıktını hıc fark etmıyor sadece acıkınca huzursuzlanıp aglıyor...Devamı »
    Özlem13 gün önce sordu
    Merhaba kızınız 2 yaşını geçmiş, tıpkı bir yetişkin gibi her besini tüketmesi gerekiyor. Çocuklara pütürlü besin vermediğimizde bir süre sonra bu besinleri yemeği redde... Cevabı Oku!
  • Merhaba 16 aylık erkek bebeğim var doğum kilosu 2800 boyu 51 cm idi şu anda kilosu 11900 gr ağırlıklı olarak anne sütü ile besleniyor sabah kahvaltı öğle ve akşam birer kase çorba veriyorum neredeyse ...Devamı »
    Sultan18 gün önce sordu
    Merhaba Sultan Hanım, Öncelikle bebeğiniz 1 yaşını geçtiği için sizinle masaya oturup katı gıdaları tüketebilir durumdadır. Ancak sürekli çorba kıvamındaki besinlerle be... Cevabı Oku!

Uzmanımızın cevapladığı son sorular:

  • Mrb doktor bey benim 10 aylik bir kizim var.sabah kahvaltisini catalla ezip veriyoruz.oglen corbasini blenderdan gecitip veriyoruz.aksam yemegi de nestle cerelac (princ, bugday) olanini veriyoruz.ve 1...Devamı »
    Deniz171 gün önce sordu
    Merhaba, zaten çiğneme yutma koordinasyonu ancak bu aylarda başlıyor, siz hergün bir önceki güne göre daha pütürlü bırakıp verin öğrenecektir Uzm. Dr. Birol Saral Çocu... Cevabı Oku!
  • 22 günlük bebeğim var. Kakasını yapmak için gün boyu ıkınıyor. Uykusunda bile ıkınıyor. Zorla yapıyor,bunun için ne yapabilirim?Şimdiden teşekkür ederim....Devamı »
    Hatice170 gün önce sordu
    Merhaba, ıkınma bizim için önemli, popo darlığı olabilir, çocuk cerrahı görsün Uzm. Dr. Birol Saral Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı... Cevabı Oku!
  • 22günlük bebeğim var. Kakasını yaparken çok zorlanıyor. Gün boyu hatta uykusunda bile ıkınıyor. Bunu için ne yapabilirim?...Devamı »
    Hatice170 gün önce sordu
    Merhaba, ıkınma bizim için önemli, popo darlığı olabilir, çocuk cerrahı görsün Uzm. Dr. Birol Saral Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı... Cevabı Oku!

Aramıza Katılın

Bebek

Bebek.com Ailesine Hoşgeldiniz!

Anne adayı mısınız? Yoksa Bebeğiniz Yolda mı? Hamileyseniz son adet tarihinizi, bebeğiniz varsa lütfen bebeğinizin doğum tarihini giriniz.

E-Posta Adresiniz:

Giriş Yap

5000'e yakın isim seçeneği ve anlamlarıyla birlikte arayabilirsiniz...