Diyetisyen Seray Tekin öneriyor: Bebeğiniz için hem besleyici hem de eğlenceli bir kahvaltı alternatifi arıyorsanız Muzlu Mini Pankek tam da bebeğinize göre! Bebeğiniz, kendi başına kolaylıkla yiyebileceği bu minik pankeklere bayılacak! Malzemeler: 1 yemek kaşığı HAMMM Keçiboynuzu Özü Yarım su bardağı siyez unu 2 yemek kaşığı yoğurt 1 yumurta 1 yemek kaşığı zeytinyağı 1 çay kaşığı tarçın 1 çay kaşığının ucuyla karbonat 1 muz Yapılışı: 1- Yumurta, yoğurt, zeytinyağı, siyez unu, karbonat ve tarçını çırpın. 2- Muzu dilimleyin. 3- Muz dilimlerini hamura bulayın. 4- Isınmış tavaya aldığınız hamuru bulanmış muzların her iki tarafını çevirerek pişirin. Hammm olsun! :) Anne ve çocuk beslenmesi üzerine bilimsel, uygulanabilir ve hayat kolaylaştıran bilgilerle bebek.com’dayım! Hamilelikten ek gıdaya, okul öncesinden sağlıklı aile sofralarına kadar merak ettiğin her konuda seninleyim. Profilime göz atmak için tıkla: 👉 https://www.bebek.com/uye/seray-tekin/
Ömer'in 10 aylık maceraları için karşınızdayım. Videoları Ömer uyurken çekmeyi tercih ediyorum ancak biraz sessiz çekmem gerekiyor. :) Evet evde çıt olsa uyanıyor, dışarıda ise hiçbir gürültüye uyanmıyor. Neden böyle? Siz de aynı şeyleri yaşıyor musunuz? :) Kanala abone olmak için tıklayın: http://bbk.im/aboneyim
Herkese merhabalar! Anneliğimin 4. Ayındayım... 4 Aydır anneyim, anne olmak çok "yoğun" bir şeymiş. Annelik topuzumdan da anlayacağınız gibi geçtiğimiz 4 ay annelikle haşır neşir ve Ömer ile yapışık geçti! Çok "Ömer" merkezli yaşadım bu 4 ayı, kendi fiziksel ihtiyaçlarım geri planda kalsa da bu benim şahsi tercihimdi... Çünkü bu hayatımda yaşayacağım bir deneyim, aslında bir kişisel gelişim. :) Dışarıda yapmakta olduğum şeyleri bırakmak benim için bir sınav ve şimdi Ömer ile bu sınavı veriyorum, başka bir insan için kendinden vazgeçmek çok çok farklı! Bunları karşılıksız yapıyor olmak "büyütücü" bir şey... Annelik ve bu süreç çok keyifli. Onun büyüdüğünü görmek çok ama çok keyifli! 4. Ayımızın en büyük olayı ise seyahatimizdi, hiç korktuğum gibi olmadı... Bir de İzmir seyahatine dair düşüncelerim arasında "Ömer, kalabalıktan korkar mı?" vardı ama kalabalığı da hiç yadırgamadı... Çok güzeldi! 4. Ayda yavaş yavaş kucağımdan ayrılmaya başladı, kucağıma yapışık olan Ömeri bu kadar bile ayrılmış görmek yepyeni bir deneyim... 4. Ay'ın en zorlayan şeyi ise: Alerji! Besin alerjisine göre beslenmem gerek ama annelik işte tabii ki katlanacağım. :) Gelecek ay görüşmek üzere! Hoşçakalın...
İşte 9 aylık bir bebeğe sahip annenin deneyimleri :) Bu ay büyüme ataklarıyla geçti ve evet sık sık hep böyle mi devam edecek dedim... Eminim tüm anneler böyle kaygıları zaman zaman yaşıyor. Siz neler için aynı şeyleri söylediniz? Haydi yorum atın birlikte tartışalım bu konuları. Kanala abone olmak için tıklayın: http://bbk.im/aboneyim
Yaklaşık 4 Ay sonra merhabalar! Son videomu Ömer dünyaya gelmeden önce çekebilmiştim... Yavaş yavaş düzenimizi oturttuk ve Psikolog ve Uyku Danışmanı Melis Keşanı bile evimize konuk ettik! :) Bu videoda Ömer'in dilini anlamak için bazı sorular sordum... Gerçekten onu çok iyi anlamak istiyorum ama bu o kadar da kolay değil. Sizin de bebeğinizi anlamak konusunda sorularınız var mı? Sorularınızı ve yorumlarınızı bizimle paylaşmayı unutmayın olur mu? Melis Keşan ile olacağımız bir sonraki video için takipte ve sevgiyle kalın...

